سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
آل سعود

حوزه/ عالم اهل سنت گفت: دشمنان جهان اسلام وهابیت را ساختند تا قدرت جهان اسلام را از بین ببرند. آنها این جریان را از هر نظر تقویت کردند که وحدت از جهان مسلمین رخت برببندد، لذا هرگز نمی توان گفت که وهابیت یک مرام و یا یک مذهب دینی است، بلکه این جریان پیرو شیاطین است.

ماموستا شیرزاد ایزدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، با اشاره به اینکه اربعین متعلق به همه مومنین و مسلمانان و حتی آزادمردان جهان است، اظهار داشت: هیچ کسی نمی تواند اربعین و عظمت این روز بزرگ را تنها به سود خود مصادره کند، بلکه نهضت عاشورای حسینی دانشگاه بزرگی برای آزادمردان و آزادیخواهان جهان است.

این عالم اهل سنت در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه اربعین زمینه ساز وحدت بیشتر بین برادران اهل تسنن و اهل تشیع است، گفت: رسول خدا (ص) و اهل بیت مکرمش به شدت مخالف دو دستگی در دین مبین اسلام بودند و همواره همه مسلمانان را به وحدت هدایت می کردند.

ماموستا شیرزادی با اشاره به اینکه پیامبر اعظم(ص) امام حسین(ع) را چراغ هدایت و کشتی نجات بشریت معرفی کرده اند، گفت: علاقه و عشق عجیب رسول اکرم (ص) به نوه بزرگوارش؛ حضرت امام حسین (ع)، باید در دل تک تک مسلمانان جهان وجود داشته باشد، هر کسی که رسول اکرم(ص) در دل او جای دارد، باید اهل بیت نیز را که از سلاله رسول الله(ص) هستند را دوست بدارد.

وی با اشاره به اینکه برخی از کوته فکران و شیطان صفتان هیزم بر آتش تفرقه جهان اسلامی می ریزند، گفت: این افراد جیره خواران استکبار و رژیم صهیونیستی و جریان های وهابیت و تکفیری هستند که هیچ منطق و اصولی برای رفتار خود ندارند.

ماموستا ایزدی ادامه داد: امروز جهان اسلام نتیجه تفکرات منحط وهابیون که ساخته و پرداخته استعمار پیر است را به خوبی می بیند. امروز شاهد گروهک ها و جریان های تروریستی بسیاری در بین امت رسول خدا هستیم که همه اینها دست پرورده انگلیس و تفکرات باطل آل سعود و وهابیت است.

این عالم اهل سنت در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه وهابیت هیچ سنخیتی با اسلام و دین رسول الله ندارد، گفت: دشمنان جهان اسلام وهابیت را ساختند که قدرت جهان اسلام را از بین ببرند. آنها این جریان را از هر نظر تقویت کردند که وحدت از جهان مسلمین رخت برببندد، لذا هرگز نمی توان گفت که وهابیت یک مرام و یا یک مذهب دینی است، بلکه این جریان پیرو شیاطین است.

ماموستا ایزدی در پایان گفت: بی شک در آینده ای نه چندان دور چهره پلید و اهریمنی این تفکرات متحجر برای همگان برملا خواهد شد و اسلام راستین بر جهان حکومت خواهد کرد و بین ظالم و مظلوم به درستی و حقیقت قضاوت خواهد شد. ان شاء الله.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha